Drop your CV

Press & Partners

Partners:

 
Press:

- Hotel Ter Elst: Hotelcongrescentrum Ter Elst boent imago op

- MiMmagazine: Chains vs independents: the best of two worlds


- Expert aan het woord: Steve Engels (Hotel Metropole Brussels)

Customer Reviews zijn een opportuniteit

Nagenoeg alle OTAs beschikken over het wapen reviews. Of deze nu positief dan negatief zijn, beschouw ze één voor één als een uitdaging. Ga altijd in communicatie met diegene die een review heeft gegeven. Meestal beschik je over voldoende informatie over die gast die bij u geweest is zodat je deze altijd kan contacteren. De beste opvolging is deze per telefoon. Niemand verwacht na zijn verblijf nog een telefoontje van de hotelier; waarschijnlijk ook geen mailtje. Indien er sprake was van een negatieve ervaring, bespreek deze dan en hou uw gast op de hoogte van de actie die je onderneemt. Nodig deze terug uit zodat deze kan ervaren wat je als hotelier hebt gedaan. Dit komt bijzonder professioneel over. Contacteer uw gast ook wanneer de ervaring positief was. Bedank deze eens te meer, en beloof hem iets extra bij een volgend verblijf.

Vergeet nooit: Hotellerie gaat om mensen en ervaringen, het gaat om verhalen. People buy People.